激將法鼓勵落水狗 美式足球隊贏波 球迷可獲賜酒?

無忌 @ UPower

賜酒,到底有無鼓勵作用?

用賜酒予球迷來激勵球隊,是否可行招數? 克里夫蘭布朗Twitter圖片

咩叫跌落谷底?問下呢隊美式足球隊克里夫蘭布朗就一清二楚。自從2016年常規賽之後,呢支球隊從來未有贏過一場波,一場都無呀陰公。上季戰績,係驚人的0勝16負,再上季好一點點,1勝15負,認真叻到無朋友。對上一場比賽贏波,已經數到2016年聖誕之前,數數手指都就快兩年時間啦。

一要努力。 克里夫蘭布朗Twitter圖片
二要努力。 克里夫蘭布朗Twitter圖片
三四五六都係要努力,衰到貼地又如何,再來一次吧,年輕人。 克里夫蘭布朗Twitter圖片

即使跌落谷底,都要掙扎爬返起身,克里夫蘭布朗為咗表示贏波決心,幕後團隊想出一招「向球迷賜酒」的玩意,只要新球季克里夫蘭布朗贏到一場波,只要贏一場,球隊就會向球迷賜酒,成箱啤酒任你飲,一於來一次啤酒放題。雖然有球迷質疑,啤酒唔知要放幾耐先可以開封,不過球隊就話每一個月都會換一次啤酒,保證新鮮好飲。

新球季,克里夫蘭布朗首場在9月9日對匹茲堡鋼鐵人,到底克里夫蘭布朗可否成功向球迷賜酒呢?大家密切留意呢單新聞,到時候一見到有update,本網會再向大家送上啤酒放題慶祝的實況,多謝大家收睇。

Facebook Conversations