【成長日記】網民羅列入U學懂的八種道理

@ UPower

你地嘅領悟同呢位網民一唔一樣呢?

每逢人生從一個階段去到另一階段,總會領悟到不同事情,由中學轉至讀大學的感受更是深刻,重新認識各種人,而且自己亦漸趨成熟。有中文大學網民將這些領悟寫成文章,道出八個人生道理,你又有沒有相同領悟呢?

設計圖片

「唔夾就係唔夾,咪嘥氣。你幾努力迎合都冇用,不如做最真嘅自己;無論你幾孤單,都唔好回頭搵拋棄過你嘅人,情願自己一個行;其實呢個世界好多人都以貌取人,無論你幾努力做好,佢都唔會對你好;呢個世界就係有人靠「望」嚟憎一個人,如果你不幸成為其中一個被「憎」嘅人,唔使覺得羞愧。」這是首四個領悟。

「好多人都鍾意鬥慘,真正有同理心嘅人其實好少。如果你唔識安慰人,不如保持沉默;去O Camp上莊嗰時無論幾firm 都好,其實好多最後都變咗hi bye friend。如果識到知心,珍惜。」之後尚有兩個道理,但與上述道理一樣,都是非常現實與真實。

網上圖片

「若果你唔想原諒一個人,咁就唔好原諒。唔好因為其他人求情就輕易原諒。因為就算你「原諒」左,其實同冇原諒都係冇分別,仲要強顏歡笑對住人,其實只係辛苦自己,令自己難堪同難受;有啲人成日話人虛偽,偏偏自己就最鍾意聽虛偽嘅話,睇虛偽嘅表現。」與其說是大學生的成長日記,反而更像是人生歷練,進入社會前上的最後一課。

Facebook Conversations