粉紅假髮配黑魚網再襯紅色小背心 李佳芯狂野Look曝光

@ UPower

狂野Ali同樣索到出煙。

一向高貴的李佳芯。(資料圖片)

李佳芯(Ali)正拍攝tvb新劇《殺手》,日前劇組到台灣拍外景,Ali因為要拍一場假扮女殺手龔嘉欣的戲,由四眼爆炸頭師奶變身A貨狂野女殺手,戴上粉紅色假髮,黑色魚網包住全身,內襯紅色小背心,輕露「事業線」及23吋小蠻腰,再配上魚網絲襪,造型突破。

未算呀,打到手腳傷痕纍纍的Ali甚至要跳入滿佈蠔殼的碼頭浸臭海水3個鐘,「有個成日喺度游水嘅老伯感染食肉菌死咗,所以落水前後都好驚。」35歲嘅Ali為tvb賣命到咁,會唔會太博呢?

Ali坦承劇中的龔嘉欣有身材又有身手的確好搶鏡,她直言不敢硬撼,唯有智取:「相比嘉欣,我爭好遠,因為佢係殺手,要打又要吊威也,自己簡單得多,所以我都要出招,用四眼師奶look,加埋癲得師奶性格去吸睛,對我嚟講今次係放射式演技,其實我都想試吓做打女,不過先要練返好體能。」

Ali愈爆愈多,她透露:「之前有場戲講我畀人綁喺欣澳碼頭,海水既污糟又惡臭,每條柱位又佈滿蠔殼,我又周身傷痕,落水前都好驚,好彩之後手部傷口瘉合得到咪當冇事囉,咁啱當日翻風轉涼水溫好低,呢鋪真係搵命搏。

Tagged:

Facebook Conversations