【唔知IG】《愛.回家》大四喜rap歌惹劇迷瘋狂 in爆洗腦神曲無限loop

UP_PT @ UPower

聽聽下就跟住rap,連身體都控制不了啦!

TVB劇《愛.回家之開心速遞》一直深受網民歡迎,26日晚的劇情講到「熊樹根」劉丹、「龍敢威」羅樂林和「譚道德」陳榮峻,因為不想被年輕人看低,竟膽粗粗參加電視台Hip Hop比賽。最後因為陳師奶生病,於是連同「馬豹」黎彼得組成「大四喜」參加比賽。

網上圖片

四位耆英身穿型爆Hip Hop裝束上陣,更戴上Cap帽和金鏈,非常有台型!他們本來預備好歌詞,但工作人員臨時通知參賽者改了賽制,令他們不禁擔心自己會否在人前出醜。不過,當他們想到人生有甚麼大事自己沒有經歷過時,終於鼓起勇氣。

網上圖片

「熊樹根」帶頭Rap,歌詞亦非常搞笑,「Hey乜嘢叫做IG我哋唔知 我哋淨係知 企上台我哋可以」、「我哋有吉士 幾多歲都好都未會怕瘀」。其後「龍敢威」等人亦放膽rap ,「獅子山精神有乜嘢都要行先 聽我講埋先」 、「肯do喺香港實有發展」。歌詞不但搞笑又抵死,而且更押韻,引來不少觀眾歡呼打氣。

網上圖片
網上圖片
網上圖片
網上圖片

不少網民都大讚《愛.回家》的劇情搞笑有創意,有人讚《愛.回家》非常高質,「正式宣布愛回家當選TVB最高汁劇集」,有人就話大讚歌詞有意思,更希望為歌曲拍攝MV,「強烈要求出正版CD或MV,太正」!

Tagged:

Facebook Conversations