《復4》Crossover 特警新人類? 蟻俠廣東話同普通話一樣掂

Leng Zai @ UPower

其實講得都相當唔錯,如果遇到肯學廣東話嘅中國人或者外國人,大家一定要教佢地,唔好笑人講得差。

網上圖片

日前一眾《復仇者聯盟4》的演員日前到上海宣傳,雖然「鐵甲奇俠」羅拔唐尼沒有到場,但是「雷神」基斯咸士禾夫、「美國隊長」基斯伊雲斯、「蟻俠」保羅活特、「鷹眼」謝洛美維納都有亮相上海的宣告活動。

網上圖片

在今次的上海宣傳活動中,保羅活特更大講普通話,他跟眾人打招呼之餘更不忘嘲諷其他復仇者成員的普通話比他更差。全場的影迷都尖叫鼓掌,保羅活特亦相當高興。

網上圖片

不過其實保羅活特唔止識講普通話,就連廣東話一樣咁耍家,兩文三語嘅能力隨時好過某啲香港人。近日,他和基斯咸士禾夫、茱莉安摩亞、傑夏寧頓一齊亮相Talk Show《The Graham Norton Show》。當中保羅活特到以前在香港電影《特警新人類2》中,扮演演的FBI探員角色需要講廣東話對白,基斯咸士禾夫更即場要睇片重温。但想不到原來節目早就準備好片段即場播出。

網上圖片

節目播出保羅活特講廣東話的一小段片段,他對馮德倫、李璨琛和陳冠希講「你哋要跟我走」、「你哋特首應承我要你哋跟我走」和「仲有一件事未做」,最後更問「邊間酒吧最好?快啲啦!」而保羅活特更講即演繹多次「快啲啦!」。

網上圖片

保羅活特更指老婆笑他當時的造型有如80年代著名樂隊Duran Duran的MV,老婆更覺得他跟樂隊成員Simon Le Bon十分相似。

網上圖片

Facebook Conversations