吳廷燁望再與姜皓文合作 :《殭屍》變港版Marvel就好玩

UP_PT @ UPower

觀眾應該都好想睇~

「Bingo」姜皓文(黑仔)於昨晚播出的劇集《鐵探》中,跟「營長」吳廷燁在戲中互相鬥法,戲外其實老友鬼鬼的二人,更一齊出席劇集的直播活動,不少網民都大讚這對昔日亞視之友的對手戲,且聯想起當年二人在亞視一起演出過《我和殭屍有個約會》,更有網民搞鬼說殭屍化身了臥底鐵探。

吳廷燁跟姜皓文鬥Chok爆鏡。

兩位「亞視之友」相隔20年在電視劇再碰頭,大談當年合作無間,很多時都會出埠拍外景,每次出埠就當遊埠,慳了不少旅費。黑仔想當年說:「最記得拍《我和殭屍有個約會》去日本外景,當其時去日本外景係一部大製作了,之後拍《新包青天》又去泰國登台。所以當年喺亞視拍劇真係遊遍東南亞。電視播映之後又有登台機會,我嘅歌藝就係咁磨練出嚟,所以我又演得又唱得㗎!」

吳廷燁跟姜皓文鬥Chok爆鏡。

黑仔接拍《鐵探》後,得知吳廷燁亦有份參演,他興奮說:「因為我哋見面多合作少,知道大家可以再喺鏡頭前交手,正到不得了,壽仔(吳廷燁)呢啲對手唔易搵㗎,加上我哋係『殭屍』班底,早有默契。」吳廷燁也坦言演得過癮,說:「今次同黑仔有好多對手戲,大家又可以一齊鬥番場好戲。希望日後有更多合作機會,唔使一等又等20年啦!」兩人更異口同聲說:「如果來個《我和殭屍有個約會》復盟版就好玩啦,好似Marvel英雄咁,相信我哋喺香港觀眾心目中都係一班殭屍英雄。」

吳廷燁跟姜皓文鬥Chok爆鏡。

至於劇中跟兩位小女孩黃學盈(彤彤)、潘姿善(晴晴)的「父女情」令不少觀眾動容,難怪他心郁郁想收兩位做契女。他大讚:「兩位小朋友都好醒目聰明,動作或感情戲一講就明,合作起來其實我好享受。」晴晴和彤彤都不約而同話:「初初見到都會驚,覺得佢好cool,但係後尾都好鍾意佢,因為佢對小朋友好溫柔,成日都氹我哋笑。」

吳廷燁跟姜皓文鬥Chok爆鏡。

Facebook Conversations