【你死我亡】權遊GOT大結局預告:邊個最抵死?邊個又會係下位犧牲者?

Leng Zai @ UPower

有人話編劇最抵死,其實應該係導演抵死啲。

雖然之前《權力遊戲》出過蝦碌嘢,唔小心畀杯Starbucks入左鏡,不過相信睇左八季嘅Fans都唔會介意。

網上圖片

喺上個星期《權力遊戲》終於播完第五集,換言之下集就係大結局喇。呢兩集死得人多實屬正常,不過好多主要角色都死埋就有啲意外,包括:魔山Gregor Clegane、皇后Cerse、反骨仔Varys、Jaime、Euron。

網上圖片

不過好多觀眾就表示睇到呢個角色死左就最開心,有人仲話開心到笑出聲。佢就係皇后身邊嘅Qyburn。佢死之前其實都係行行企企,話要效忠皇后,但下一秒突然之間Gregor Clegane係咁意就將佢殺死,全程大約得一秒交代,應該係死得最快又冇遺言嘅主要角色。

網上圖片

除此之外,亦都有觀眾預計下集集Arya Stark會殺左龍母Daenerys Targaryen,因為Melisandre曾經預言佢會殺左藍色眼同綠色眼嘅人,藍眼嘅人就係夜王,而綠眼本來就估係皇后,但最後又唔係佢殺,所以有啲就話龍母都係綠色眼。

網上圖片

不過,有書迷就話,喺原著小說入面,龍母係紫色眼,而且Arya之前都已經殺左一個綠色眼嘅人,就係 LittleFinger。換言之,姐係根本冇路捉。

 

Tagged:

Facebook Conversations