巨幕睇波更刺激更過癮 有線約球迷係商場一齊睇女排撐國家隊

白馬非馬 @ UPower

睇巨幕真係唔同啲!

「FIVB 世界女排聯賽 2019」香港站賽事於6月4日起,一連三日假紅磡香港體育館舉行。有線集團作為本次賽的香港區獨家播映媒體,特別在4日晚於MCP新都城中心舉行中國女排V.S.日本女排的賽事直播,吸引不少市民入場內睇波。有觀眾覺得巨幕睇更過癮。亦有市民表示,本身唔識打,不過好鍾意睇女排,因為覺得中國女排精神特別令人鼓舞,要支持國家隊。另外有人約朋友一齊睇波,覺得人多大家一齊睇更有氣氛。

本網記者攝

有線邀請了藝人何天兒(Lily)、人氣 女子組合 Super Girls 成員 Yanny(陳穎欣)、香港開電視藝員李麗珊(Lisa)及鄺芷凡(Omi)到場與觀眾一齊觀看中國隊於香港站的第一場激戰,齊心支持國家隊。每一位靚女都有接觸過排球,不過有人落場打過, 有人就淨係鍾意睇。Yanny 表示自己本身不太會打排球,讀書的時候有打過,但對「 中國女排」有一種情意結,對孫玥、 周蘇紅等中國女排名將記憶猶新。其中最有印象的是趙蕊蕊, 她的扣殺威力驚人,令人佩服!

本網記者攝

作為嘉賓的順德聯誼總會鄭裕彤中學排球隊教練陳紹璣、現役香港隊員陳明慧、現役香港青年隊員黃思詠、學界六年六金運動員蔡淇淇在現場為觀眾作賽前分析。陳紹璣指,中國隊平均年齡比日本更年輕,佔有一定優勢,而身高則佔有絕對優勢,殺球高度與籃球籃框的高度相近。而且回顧近年發展,中國隊的實力成長得更快,變得較強,所以看好中國隊。港隊球員陳明慧睇好中國隊的左手大槌李盈瑩,「因為佢進攻能力強, 而且左手擊球會讓對手非常難適應」。

本網記者攝

現場坐滿觀眾,亦有很多觀眾圍在四周觀看直播。中國隊的進攻扣球威力巨大,現場聽聲非常震撼,博得陣陣掌聲。而日本隊的一傳和防守亦非常出色, 屢屢瓦解中國隊的強攻,觀眾也不禁發出「哇哇」聲,睇得相當投入。

本網記者攝

「FIVB世界女排聯賽2019」香港站賽事將於6月4日至6日假紅磡體育館舉行。

香港開電視和有線電視獨家播映本次賽事。開電視將直播所有中國女排與日本、荷蘭、意大利嘅精彩對戰。

鐘意排球嘅觀眾記得密切留意啦!

Tagged:

Facebook Conversations