《娛樂風雲》袁富華承諾收視好就公開泳照 李麗珍為答謝粉絲決定照跟

UP_PT @ UPower

記得留意《娛樂風雲》!

李麗珍、陳國邦、廖碧兒和袁富華(Ben)日前為ViuTV處境劇《娛樂風雲》趕工,Ben謂想劇集有好成績,現正等監製話收視好,他就會公開泳裝照答謝觀眾,並承諾一定會找數。

袁富華
李麗珍

珍妹也謂會效法Ben哥公開泳照多謝粉絲,但她現正專注角色轉變,因為初出場要捱世界,希望劇情去到後半段,可以捱出頭好好享受富貴生活,「我泳照就一定冇問題啦!依家我都叫朋友一定要睇,唔好到我出場時,唔知前文後理。依家都拍咗一半,都好關心仲有幾多集要拍,其實劇組好就我時間,知道我拍得長時間,第二日都會畀我開晏少少抖一抖。」

李麗珍

陳國邦就沒理觀眾反應,專心做好演員的崗位,他笑指角色造型雖然比較浮誇,幸未有嚇怕囡囡陳禛。他說:「以前拍古裝、成身血造型,試過收工直接返屋企,佢都見過晒好習慣,知道我同太太係表演事業,所以咩樣係佢面前,都唔會有咩驚奇。」

陳國邦

廖碧兒為讀書和拍劇兩邊走,每三天往返香港、加拿大,但否認片酬豐厚,「依家機票錢係貴過片酬。(有冇校園戀愛史發生?)我平時返學都唔化妝,嗰邊啲同學以為我26歲咋,真係好開心,呢個係中國人好處,佢哋唔識睇我哋幾多歲。」

廖碧兒、袁富華

Facebook Conversations