陳法拉回港開工失聯老公勁緊張 電話密密call仲用中文傳訊息尋妻

UP_PT @ UPower

學嘢啦,無人接要打到有人接先夠sweet :P

陳法拉早前回港拍攝美妝品牌廣告,工作忙過不停的她,經常要與老公Emmanuel Straschnov分隔兩地,法拉坦言與夫妻見面時間確很少,但問題不大,「由初相識到依家,我同佢日日都會Whatsapp或者視像通話。有時兩人相處給予大家空間都係件好事,可以去做返自己鐘意嘅事,然後大家又可以有多啲嘢分享。」

陳法拉

不過,今次連續數日的拍攝令法拉疲於奔命,結果鬧出一個既搞笑又甜蜜的笑話。她笑言:「有晚放工真係好攰,瞓落張床都未打完個信息就瞓著咗,結果老公就係咁用中文傳訊息畀我『你喺唔喺到?』、『點解冇人睬我嘅?』、『你忘記我了!』」睡醒後看到老公對她這麼緊張,法拉覺得既搞笑又窩心,助她舒緩了不少工作壓力。

陳法拉
網上圖片

結婚過後,法拉除了著緊自己的皮膚保養外,更會照顧另一半的日常護理,「其實老公都鍾意用護膚品,所以佢啲皮膚都幾好,仲有時會偷我嗰啲用添!」

陳法拉
陳法拉
陳法拉

Facebook Conversations