張繼聰帶子女去沙灘玩 show盡強勁body

UP_PT @ UPower

要做未來女婿睇o黎係一件難事......

謝安琪正身在外地出席米蘭時裝周活動,老公張繼聰22日就帶一對子女到沙灘玩,順便晒減肥40磅後練出的朱古力肌。

網上圖片
 
 
 
View this post on Instagram

去到沙灘通常都好忙,好似有工程要趕咁??‍♂️??‍♀️? . ??‍♂️?

A post shared by 張繼聰 Louis (@louischeung2013) on

其中一張阿聰將囡囡和自己的樣整矇,凸出他的朱古力肌,並留言:「尋(噚)日第一次同妹妹去沙灘,我決定隆重其事。因為我係佢人生,第一個男性拖住佢手仔漫步沙灘嘅人,一定要盡做。將來如果佢同其他男仔介紹佢老豆(竇),我希望佢剩係用依張相...。冇咩嘅話,我番去做gym 先#daddytime #workout」。

胡定欣似是過來人戥張靖擔心,留言:「其實已經難搵,你老豆(竇)再將Standard推到頂點,姐姐唯有說一句『GOOD LUCK!』」

網上圖片
網上圖片
網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations