Kay「反傳統」個唱觀眾評價兩極 有粉絲要求cut走Juno啲歌

UP_PT @ UPower

Kay全場無講過嘢,觀眾粉絲自然係會唔慣……

謝安琪(Kay)於9日起舉行一連4場紅館演唱,以反傳統的演出方式,得到兩極的評價。Kay今次演唱會除了演唱外,更與麥浚龍(Juno)齊齊任演唱會導演,構思了一場概念性的演唱會,不過有忠實歌迷反映,整場演唱會有三分之一是Juno的作品,加上她整個演唱會不發一語,令習慣了紅館模式的支持者有點「水土不服」。

資料圖片
部份歌迷主要不滿沒聽慣Kay的歌。

當中有留言「我接受到同支持冇對白冇交冇嘉賓冇大合唱嘅演出,但衷心希望你會改一改rundown cut走Juno啲歌,我熟晒你啲歌所以聽到一大part juno好失望」、「如果可以聽到更多真真正正屬於謝安琪嘅歌就好喇,始終我地入場係想聽謝安琪嘅歌呀」、「我自問都係資深fans我好appreciate有story有message,但成一半都係juno歌,其實如果想開juno作品展一早講聲,好失望」。

資料圖片

Kay指整個歌單是由她親自編排,因為Juno的作品很配合今次主題,特意揀選了《畸》、《彳亍》、《雌雄同體》等作品。演唱會談及的是比較深層次的內容,Kay在演出前都要在後台閉關、沉澱自己,好等在台上能演繹出需要表達的情緒,亦為免任何與主題無關的說話令觀眾回到現實,難以投入演出,因此她選擇在台上不說一句話。

資料圖片

Facebook Conversations