【跑 · 動】吉爾吉斯挑戰賽2019

Norman @ UPower

吉爾吉斯係中亞五國之一,處於多個文化交匯點.

今年七月中,小弟有機會同XTE Ultra協辦位於中亞細亞嘅吉爾吉斯挑戰賽,吉爾吉斯係中亞五國之一,東面接壤中國,北面則與哈薩克相接,因為地理位置,吉爾吉斯處於多個文化交匯點,如果你鍾意睇武俠小說,突厥、天山、西域等等嘅地區其實就係吉爾吉斯境內或附近。相傳詩人李白就係響吉爾吉斯入面嘅碎葉市出生架啦!

今次嘅比賽響吉爾吉斯第三大城市卡拉科爾起步,進入泰爾斯凱山脈(Terskey Alatau,屬於南天山山脈),經過景色壯麗的高山冰河湖阿拉湖,最後返起點衝線,三日嘅比賽全長大概80公里,路程雖然唔長不過需要爬升3500米,路線最高點更達3900米,所以都唔易應付。小弟會將成個比賽用遊記方式分上中下三集同大家分享,希望同大家嘅眼睛去一轉旅行!

Day 1 &2 首都 比什凱克

作為前蘇聯嘅一部份,吉爾吉斯到處都有俄羅斯文代嘅色彩,首都比什凱克到處都能見到前蘇聯嘅建築物,一輪舟車勞頓終於到達酒店已經係晚上七點幾,唔使諗嗱嗱臨落去搵嘢食,完全言語不通情況下點左三味好似幾好食嘅餸, 點知一個係凍冰冰肥到嘔嘅牛腸冷吃,另一個係本地出名嘅羊酥奶,唯一可以接受嘅係係油淋淋嘅羊肉湯麵,見到堆嘢食,我心入面即刻彈左一句「吉爾吉斯歡迎你」!

作為跑手嘅我,第二日一早起身就梗係即刻晨跑一轉!晨跑嘅好處係, 你可以完全感受到城市嘅生命力,熙來攘往嘅街道都係趕住返工嘅上班族,路邊往往有車仔檔又或者小店賣緊熱辣辣嘅本地早餐,用雙腳感受城市,個人認為係旅遊最佳節目!一早睇定地圖就出發,向着市內最大嘅乾濕貨市場奧什(Osh)進發!由酒店到市場大概6公里,沿途經過市政府等等嘅地標,好快就到左奧什。一路跑都見到好多大媽坐喺路邊買住兩種唔同嘅飲品,入去市場前本着乜都試嘅心情買咗杯嚟飲,大媽見我係遊客就介紹左我飲黑色嗰隻,入口好似酸梅湯,甜甜地幾啱跑完步飲,跟住佢好慷慨咁請咗我飲另一隻白色嘅,一入口完全係琴晚嗰啲羊酥奶味,仲要酸到一個點,忍唔住一口噴返出嚟,大媽唔單止冇介意仲指住我係咁卡卡卡卡咁笑,呢個仲唔係某官員所講嘅圈套?

入到市場, 真係嘆為觀止!有蓋市場大概有半個維園球場咁大,淨係賣香料已經有三四十檔,當地盛產蜂蜜,粗略估計市場總共賣緊過百隻唔同款嘅蜜糖,至於蔬菜同肉類更加係不計其數,有一檔牛肉直情係有標凖超級市場咁大,你數得出嘅部位都有!跑完肚餓嘅我梗係立刻搵嘢食,今次目標係聞到香睇到好食嘅街邊小店,沿着香味比我搵到好多檔熱辣辣新鮮燒嘅串燒,好食到幾乎連條都吞埋落肚!同琴晚嗰餐真係差天共地!食完買埋蜜糖就跑返洒店冲涼,然後下晝就開電腦飲住咖啡開工做嘢。係,呢啲就係所謂嘅slash life,你以為去旅行,其實電腦不離身一有wifi就開工。

下集待續.....

【作者簡介】

Norman

Run For Good 創辦人,退役運動員,前外展教練,現在是跑得慢唔夠快冇速度的跑手一名。

Tagged:

Facebook Conversations