你可能跑快過佢!藝人跑手成績大比拼

So hin pok @ UPower

2017香港馬拉松昨日舉行,不少歌手藝員都響應參與,而大會亦已將所有跑手紀錄放晒上網,大家不妨同自己成績比拼下,睇下邊個跑得快啲。

Donald與周子駒

參加全馬的馬拉松常客唐劍康(Donald)跑出3小時56分,形容為一世人最好成績,他講笑話:「之前聽過唔少難聽說話,所以每次都希望跑快啲,跑完之後最想返屋企沖涼同瞓覺。」同樣參加全馬的前無線主持周子駒則跑出3小時59分的成績,胡諾言則以3小時58分完成賽事。

胡諾言

半馬方面,湯怡跑出2小時9分的成績,更表示滿意自己能於目標時間內完成。崔碧珈首次參賽便以2小20分的成績完成,她亦滿意自己的成績:「雖然一直被好多人爬頭,但我同自己講不是同人鬥成績,跑步只為身體健康,鍛練意志。」

湯怡
崔碧珈

馮允謙以1小時43分鐘完成半馬賽事,他認為是次成績未如上次參加上海馬拉松的成績般好,因為上一次排得較前,而今次排得較後,令開步較慢。

馮允謙

10公里賽方面,鄭融、Dear Jane成員Tim及Jackal、C AllStar釗鋒,還有ViuTV也派出黃奕晨(Dixon)、駱振偉(Thor)、鄧洢玲(阿旦)及岑樂怡(阿妹)均有參賽。鄭融與Jackal一齊跑,雙雙以1小時8分的時間衝線,鄭融十分滿意今年成績,因為跑畢依然輕鬆,更可以一路跑一路又跳又叫。

黃奕晨、駱振偉、鄧洢玲、岑樂怡(圖左至右)
鄭融
江海迦
釗峰

全馬:

Donald 3小時56分

周子駒 3小時59分

胡諾言 3小時58分

半馬:

湯怡 2小時09分

崔碧珈 2小時20分

馮允謙 1小時44分

AGA 2小時37分

10公里:

鄧洢玲(阿旦)1小時21分

岑樂怡 1小時20分

黃奕晨 55分

Tim@Dear Jane 50分33秒

Jackal@Dear Jane 1小時08分

鄭融 1小時08分

Tagged:

Facebook Conversations