戴維斯大鬧李華士:08年唔配拎最佳教練

So hin pok @ UPower

對於塞爾特人嚟講,最光榮嘅時間絕對係2008年擊敗湖人,贏取NBA總冠軍的一刻。唔知大家仲記唔記得,當年有份效力綠軍嘅「Big Baby」戴維斯(Glen Davis)呢?近日佢接受網台訪問,原來佢認為當時教練李華士根本唔符合最佳教練稱號,只係「死好命」。

(AP圖片)
(AP圖片)

戴維斯話:「喺2007年綠軍連季後賽都入唔到,2008年只係靠招兵買馬。不過,加納特、皮亞斯同埋雷阿倫就絕對配得上冠軍稱號,但李華士就唔值得拎最佳教練。」

(AP圖片)

另外,戴維斯亦指李華士無喺球賽上盡好教練責任:「佢從來都唔會讚球員,當你做得好嘅時候,佢亦只會好冷淡咁講『出去做多一次』,而唔會講『做得好啊,繼續努力』。」

(AP圖片)

戴維斯同李華士的「恩怨」更延續至快艇隊,當戴維斯扭傷膝頭時,李華士從來沒有致電慰問,甚至乎是要戴維斯的代理人開口「求」李華士才肯致電。不過,李華士卻只向他說:「你沒有做好自己。」喺整段對話入面,完全感受到Big Baby嘅不滿同埋失望,唔知李華士會唔會有所回應呢?

Facebook Conversations