Switch限定主機二連發 大亂鬥同捆套裝公佈

JY @ UPower

呢部hea咗少少喎......

早兩天才介紹過Pokemon Let's Go Pikachu / Eevee的限定主機(詳見:《最萌Switch主機登場!《Pokemon Let’s Go!》同捆主機資訊公佈!》),任天堂今天又公佈另一款限定主機 - 大亂鬥Special 限定主機,而且還出得頗急。遊戲要等到12/7才推出,大亂鬥Special 限定主機率先於11/16發售,美版更搶先於11/2登場!

對比的Pokemon的限定主機,大亂鬥Special 限定主機讓人感覺誠意欠奉,底座印上8位任天堂大亂鬥初代角色,但Joy-Con只以普通灰色印上大亂鬥標誌的十字圖案,機背亦沒有特殊設計,對比Pokemon限定主機機背印上比卡超及伊貝剪影,Joy-Con、甚至Joy-Con帶都是特製配色,好像真的hea了點。而且Pokemon的限定主機套裝還包含Pokeball Plus,定價¥37,980+稅,但大亂鬥Special 限定主機同捆套裝只有基本配備已經定價¥36,980+稅,略嫌貴了一點。

網上圖片
網上圖片
網上圖片

除了限定主機外,任天堂早前已經公佈了大亂鬥特別版的Pro手掣、Gamecube手掣轉插,以及大亂鬥特別版的Gamecube造型手掣,同樣於11月16日發售。

網上圖片
網上圖片

同場加映:
Animal Crossing的Isabelle將會參戰大亂鬥Special!

網上圖片
網上圖片


還有哪些角色你希望會在大亂鬥Special登場呢?

Facebook Conversations