老師霸佔小息時間教書? 網民:教不完是自己問題

羅奔 @ UPower

有網民又唔認同發文者嘅說話,認為其實老師目標都係想「教好教滿」,大家又點睇?

小息是學生們在課堂之間的短暫放鬆時間,有人選擇到小賣部買小食,也有人小睡15分鐘。不過隨著年級愈高,或許教學進度會更緊湊,而且內容亦有所增加,有網民於社交平台專頁「名校Secrets」投訴,老師拿小息時間教書,引起爭議。

網上圖片
設計圖片

「超唔鍾意d老師上堂自動波講廢話,之後搞到教唔切書,仲要拎我地果15分鐘嘅小息去教堂。一日上咗咁多堂有少少嘅15分鐘小息,可以休息下。但d老師好鬼鍾意拎埋果少少休息時間去教書。教唔切應該係自己嘅問題,點解連我地果少少時間都要霸佔咗。」字裡行間都能感受到該網民的怨氣。

網上圖片

該貼文有不少人讚好,然而留言區不少人對此貼文的說法卻不認同,認為老師也不想沒有小息,目的只是希望完教畢課文;也有人認為不排除會有老師拖時間,然而若同學能更認真聽書、溫書及做齊功課,老師也不用以時間去追功課,減少佔用小息時間。

網上圖片
網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations