同學濕疹痕癢影響步姿 老師以此責備引罵戰

@ UPower

濕疹真係幾難受...

濕疹是都市常見的過敏性皮膚病,患者皮膚會感到痕癢,嚴重甚至會影響日常生活。近日有學生就在討論區指,自己受濕疹困擾,導致行路姿勢有點奇怪,而他的班主任不但沒予以體諒,反而因此作出責備。

網上圖片

事源這位同學班上有兩個班主任(下稱A及B),有一天A老師著這位同學拿點東西給B老師,當他去到B老師所在的班房時,B老師竟點著全班前稱:「得喇得喇快啲行開好核突呀你, 有冇人話過你似蜥蜴啊?」

設計圖片

這位同學感到被侮辱,即時反駁B老師:「有冇人話畀你似如花? 把囗咁_臭 又唔_係靚, 日日化D粉 仲厚過我屋企幢牆, 望落似40多啲囉( 佢90後) 死_婆, 生濕疹我想㗎?你咁抗拒你畀錢我醫囉!」

設計圖片

這位同學與B老師就此展開罵戰,而B老師更表示如果這位同學道歉,會考慮輕罰,而B同學就回應:「你話我仲要同你道歉?」這場罵戰就此結束,而這位同學都留下一句忠告予其他同學:「各位記住,遇到人生攻擊千祈唔好退縮」。

Tagged:

Facebook Conversations