無錢補習讀書半桶水 壓力大到失眠點算好?

余民洛 @ UPower

唔想做學校內讀書唔成的廢柴,可以點樣?

網上圖片

網友在社交媒體撰文吐苦水,提及自己家境問題無錢補習,加上自己讀書唔好科半桶水,加上現在有選修科讀,感覺校園生活好吃力。網友說道:「其他人個個攞爆分,自己在唔合格邊緣,被人當成廢柴咁睇,壓力大到癡線晚晚瞓唔到。」佢又話老師只教精英,好多嘢教得好快,有時上堂想問兩句老師又被人圍住吹水,令到佢非常困擾。

網上圖片
網上圖片

一輪訴苦之後,網友們紛紛比意見巴打,網友陳先生建議佢在小息或者放學後去教員室搵老師問功課,記住唔明的地方盡量即日清。又有網友珍妮花建議佢搵出自己的讀書方法,補習未必人人適合。

另有網友馬高指,如果真係讀唔成書,不如早點出來工作,無謂浪費金錢。最後又有網友Kitty話盡量考個合格成績,然後出來工作,或者去職訓局學嘢有一技傍身。另有網友KM提供實用意見,佢提到Youtube有好多教學片,求人不如求己,一於自己主動學習吧。

網上圖片

Facebook Conversations