GPA不代表一切 網民發文鼓勵期中試考生

@ UPower

暖心發文~不過香港要改變呢個風氣,都真係需要一段好長嘅時間......

「求學不是求分數」,這是政府的宣傳口號,不過現實中教育好像並不是這樣。在講求成績、金錢的社會中,GPA是大學中重要的一個「數字」,不過一位中大生在經歷交流後,就希望憑藉自己見解,去鼓勵一下正在考試的學生,人生不只得成績。

設計圖片

「去完exchange番黎,發覺外國既大學生對比香港學生普遍唔係好著重自己成績,因為佢地好清楚GPA一個數字絕對唔可以介定一個人既價值。一個first hon既同學可能煮野食冇你咁叻、性格冇你咁好,又或者畫畫冇你咁靚... 讀書只係咁多樣技能既其中一樣。」該名中大生在社交平台專頁寫道。

網上圖片

「如果所有動物一齊鬥游水,贏既一定會係魚,馬餾(騮)無論幾努力都唔會夠條魚游得快。」這名中大生又留意到,中大讀書風氣也是集中在成績上:「奈何係中大讀左幾年,發覺身邊大部分同學都覺得成績等如一切。我識身邊好多同學成績都好一般,但佢地性格都好好,又或者運動好叻,我都一樣好欣賞佢地。」

設計圖片

「我唔敢奢望自己呢篇文可以改變到香港呢個風氣,只係希望可以鼓勵一下成績唔係咁好既同學,其實你既價值唔係只係由GPA呢個數字介定嫁咋,每個人總會有一啲地方,係會叻過其他人。希望呢篇文可以鼓勵到係midterm努力緊既你地啦。」這篇發文引得不少人讚好及轉發,相信也是不少大學生的心願。

設計圖片

Tagged:

Facebook Conversations