理大生用大學圖書館幫中學生補習惹熱議

@ UPower

使用大學資源去獲取個人利益,又好似唔係咁好啵。

大學生做私人補習老師是件平常事,在課餘時間為自己賺取外快,不過若果使用大學資源再獲取個人利益,這卻不是件正確的事。有網民在社交平台專頁「名校Secrets」發文,指有大學生帶中學生到大學圖書館進行私補,有違校規。

網上圖片

「個中學學生妹著住校服走入大學圖書館,其實周圍已經有好多人望住佢同補習老師,中學校服尤其係女仔校服,喺大學入面其實好顯眼,但佢哋繼續無視眾人目光,喺大學圖書館補習DSE數學。佢哋起碼補咗兩個幾鐘,仲要唔知我嚟之前佢哋已經補咗幾耐。」網民指是於周一(10月29日)理工大學圖書館中目擊此事,又上載圖片證明所言屬實。

網上圖片

網民又指:「點解啲人可以咁自私,霸佔大學設施補習搵錢。如果補習老師係Poly學生,而又係你借學生證比中學學生妹嘅話,你以後唔好再咁做,你嘅行為喺大學入面其實係好嚴重嘅罪行,學校有權踢你出校。」

網上圖片

雖然發文的網民狀甚憤怒,不過不少留言的網民卻認為他不應只作「鍵盤打手」,而要勇於投訴,「你覺得我們看起來像圖書館職員嗎」、「點解唔叫staff,check佢証」。

網上圖片

另外,亦有網民指該名疑似大學生補習老師不應挑戰學校底線:「 真心,teatime去canteen補都好過入拉把,一黎sem尾多人去24做discussion,二黎拉把講到明係restricted to non student or non staff,三黎canteen可以任講野有位錯仲要teatime人少冇咁阻地,一直以來都有人係canteen幫人補習大家都係睜一眼閉一眼,家下唔好挑戰底線好嘛。」

網上圖片

Facebook Conversations