教授稱論文最多寫五頁 同學寫十頁卻奪A:規矩做人好蝕

@ UPower

同學仔認真慘......

每份功課都有一定準則需要跟隨,來到大學,教授會有更多要求,有香港大學網民在社交平台專頁發文指,有教授要求同學在4至5頁內完成論文,然而結果出爐,竟由寫逾10頁的同學「奪A」,乖乖寫5頁的網民卻僅得「B」,大嘆蝕底。

設計圖片

「一個20分既assignment,professor話4-5pages are max,但係到派完份assignment,你淨係寫4-5pages係會得個B range only,A range果班全部都10+ pages。」有了這次經歷,發文者只能大嘆「原來規規矩矩做人真係會蝕底。」

網上圖片

有其他網民認為沒有跟規矩的同學是做爛市,不過更多人留下的是搞笑回應,嘗試理解教授的真實想法,「可能睇錯其實係4-5 sheet?」、「Prof. 意思可能係咁:4-5 pages 寫得一般 --> B、用咗10+ pages 寫到prof.想要嘅嘢 --> A、只係用5 pages 寫晒prof.想要嘅嘢 --> A+。」

網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations