交功課仲要用CD 大學生:何必難為我哋

@ UPower

其實應該有更環保同埋方便嘅方法,學校的確可以改善下。

每個年代都有相對應的移動式儲存裝置,如最早期的磁碟,之後有光碟,後來又有USB等,然而來到現在,大多人都是使用雲端的儲存方式,甚至乎以雲端方式交功課,不過有大學的年終功課卻仍要求學生交光碟,令學生大感不滿。

設計圖片

「是咁的,喺而家呢個連 USB 都少用嘅 Cloud Computing 年代,點解 UC 份 FYP 仲要我哋用 CD 交 report?」這名學生於社交平台專頁發文,又指出其實不少人電腦或手提電腦都已沒有光碟機,「燒碟」甚有難度:「何必要噉樣為難我哋呢?」

網上圖片

這名學生又留下大量「hashtag」,指自己呻完之後只能乖乖做功課:「#不如用floppy交report仲好 #UCFYP #交份功課姐 #冇咩事我都係去打埋份Report。」不少學生認同他的說法,又有人自嘲說:「研究定點樣燒CD啦。」的確,光碟既不環保,又不方便,使用其他實體或虛擬的儲存方式更為合適。

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations