HK Express新航綫飛宮古單程低至$178 潛水睇珊瑚嘆「夢幻芒果」

Ching Fung Cheung @ UPower

周末遊日又多一個新地點,但宮古究竟係邊度?

宮古島位於沖繩本島西南方300公里處,由香港出發都係只需要大約2個鐘機程,啱晒鍾意快閃嘅朋友仔。

網上圖片

宮古島是八座由珊瑚礁隆起形成的宮古群島中最大的一個,而島上擁有日本數一數二海灘,同時還有在全國人氣極高的芒果,和珍貴罕見的宮古牛等美食,絕對是適合一班鍾意玩鍾意食嘅年輕人。

以下就是5樣來到宮古不能錯過的東西:

1)八重干瀬

在日本的珊瑚礁群中,八重干瀨和石垣島的「石西礁湖」並列為國內最大級。東京迪士尼的外圍大概是5.7km,而八重干瀨的範圍卻有25km,這足以想像到八重干瀨究竟有多大。

2)伊良部大橋

伊良部大橋連接宮古島和伊良部島,全長3.5公里。橋上景色優美,而最好嘅活動就當然係係橋上面踩單車啦。一邊踩一邊望住兩邊無盡頭嘅大海,真係相當寫意呀。

3)與那霸前濱海灘

位於宮古島西南部的白色沙灘﹐以擁有細膩白沙而聞名日本曾連續三年奪得「日本最美沙灘」第1位,去個玩水上活動就啱晒喇。

4)蘋果芒

右邊紫色芒果和一般市售的蘋果芒相比﹐約大2倍。 1個的重量約達800~1000g左右。

因為種植農家並不多﹐加上收成量也很少﹐因此被稱之為 「夢幻芒果」。

店名:合同会社 山の実マンゴー園

地址:沖縄県宮古島市上野宮国1365-2

電話番号 :+81-090-9594-3311

営業時間 :8:00-17:00(網店24小時營業)

網址:http://www.yamanomi-mango.com/

5)宮古牛

宮古牛屬於黑毛和牛的一種﹐是在宮古自行培育的小牛﹐牛肉質地軟嫩﹐入口即溶。不過數量罕有﹐所以到宮古島的話一定要試試。

在此推薦一間人氣燒肉店「火神」:

地址:沖繩縣宮古島市平良松原548−1

電話:+81-980-79-5129

營業時間:11:30~14:00 / 17:00~23:00(逄星期四休息)

網址:http://kagami.okinawa/

Facebook Conversations