細妹謝師宴費用近千 網民:其實老師都唔係咁想去

Ching Koo @ UPower

其實多謝老師有心就夠⋯⋯

三月是不少學生的Last Day, 也是籌備Grad Din(謝師宴)的日子。近日,網上就出現了不同關於謝師宴貼文、言論,引起網民熱烈討論。其中一則貼文「阿妹今年中六, 啱啱佢拎呢張謝師宴通告出嚟」,出席謝師宴的同學要繳交九百八十元,不出席者則要繳交三百五十元。貼文引起大批網民討論,都認為頗貴,紛紛留言「貴到咁」、「諗起以前交200蚊,仲有有錢同學包底,真係幾幸福」。也有網民指出其實謝師宴並非學校作主,多由學生會或幹事處理,不少老師都是無辜,留言指「好老實講,其實老師都唔係咁想去 ,同你哋出席公司周年慶典食飯一樣」。

網上圖片
網上圖片

無獨有偶,另一間中學也出現類似情況,謝師宴辦在沙田一家酒店,出席的同學要繳交800元,而不出席的同學也要繳交400元,同樣引來網民留言:「搶錢」、「唔想畀咪唔好畀」,兩則貼文共同點都是有不少網民都反對不出席還要繳交數百費用的規定。

網上圖片
網上圖片

除了這兩則貼文之外,也網民貼出舊報導「最感人謝師宴」,指2001年出現了一場經典的謝師宴,指該年的中七學生都是由Band 1學校轉過來的插班生,為感激老師給予他們翻身機會,執意舉行謝師宴。然而,當天有多名同學沒有現身,最終到場的老師和校長比席學生人數還要多。老師為怕學生負擔重,所寫下支票。但一班有心同學婉拒老師代付,八個學生用盡積蓄負擔其十八個學生的費用,而該名學校也已被殺校。貼文亦引來網友留言,意見不一,有人認為謝師宴是多餘的習俗,也有網民留言支持「感人嘅係呢八位學生,其他人就真正只係過客」、「嗰八個學生堅持要搞就一定有佢哋理由 ,可能啲老師真係好用心教佢哋呢,呢件事諗落都係一個回憶」。

Facebook Conversations