《復仇者聯盟4》將會係最長嘅Super Hero片 咁仲有邊幾套特別長?

Leng Zai @ UPower

雖則唔係話長就最好,但實際片長最長嘅超級英雄片應該DC《保衛奇俠》Watchmen嘅導演加長版。

網上圖片

《復仇者聯盟4︰終局之戰》(Avengers: Endgame)早前正式推出終極預告,不足一個月後就正式上畫。早前兩位導演一直強調今次會為MCU最長的一部電影,近日正式確認了片長為三小時兩分鐘,即182分鐘。

網上圖片

關於《復仇者聯盟4》的片長問題,早前己惹來不少猜測,甚至有傳指片方可能會曾設中場休息時間,而今次公布的片長182分鐘相信已計埋片尾彩蛋時間。

雖然片長逾三個鐘,但監製Kevin Feige則指觀眾睇完《復仇者聯盟4》之後會感到只有九十分鐘片長,而不是三個鐘。

網上圖片

《復仇者聯盟4》為所有曾在戲院公映過的超級英雄片中時間最長的作品,以下為片長超過150分鐘的超級英雄片:

 1.《蝙蝠俠—夜神起義》: 164分鐘

網上圖片

2.《保衛奇俠》(Watchmen):162分鐘

網上圖片

《保衛奇俠》的導演版為186分鐘,不過此版本未曾在戲院上畫。

3.《蝙蝠俠—黑夜之神》:152分鐘

網上圖片

4.《蝙蝠俠對超人:正義曙光》:151分鐘

網上圖片

5.《復仇者聯盟3:無限之戰》:150分鐘

網上圖片

Facebook Conversations