不滿網上留言Mean爆 網民出Post反擊:唔好對DSE考生咁mean

Ching Koo @ UPower

總之,考生們,加油!

隨著時代改變,不少考生都喜歡到網上求助、分享感受,但有時考生分享「蝦碌事」、考試失手,得到的卻是網民的「Mean」留言:「冇嘢值得安慰」、「考得差冇咩好傷心最多出嚟做嘢/hd/asso/retake」、「社會就係咁殘酷」、「下年考過」

一名網民同情DSE考生,不想留言太Mean,於是特意出Post,勸各位網民保持同理心,多關心考生,並在說出事實時考慮用其他更好表達方式。

網上圖片
網上圖片

他又指社會是由每一個人組成,如果每個人都Mean,也難怪社會殘酷,指「實然不代表應然,好多嘢係咁唔代表佢應該係咁,社會殘酷唔代表佢應該要咁殘酷。」、「其實社會咪又係由我哋每一個人組成」、「如果個個都係咁mean,唔怪得個社會咁殘酷啦」、「如果唔想個社會咁殘酷,咁可唔可以注意下用詞唔好咁hurt人?  」,最後該位網民又忍不住發問「點解香港咁多網民係要咁mean嘅呢?」、「點解要咁做,點解係要對自己人咁差?」。貼文引來大批網民讚好、討論。

網上圖片
網上圖片

有網民認為樓主所言,更指所謂的Mean網民,其實也經歷過為DSE擔驚受怕的日子,但現在卻變得不懂體諒,輕易說出Mean話,與「老油條」並無太大分別,指「所以,以前的受害者才會變成現在的加害者……」、「港人特色」。也有網民指那些所謂Mean的留言只是事實,認為只是「忠言逆耳」,意見不一。

Tagged:

Facebook Conversations