【有一種考生叫Retaker】被睇唔起、斷六親一年 苦盡甘來入大學

Ching Koo @ UPower

願天下間的Retaker,都能有志者事竟成。

每年DSE考試,都只有小部分人能考出好成績,入讀本地大學。成功固然值得慶祝,但失敗也有勇士堅決捲土重來。近日,網上熱門討論區出現一則貼文「曾經係RETAKER嘅各位,你哋而家點樣?」,引來不少網民分享自己Retake,重考DSE的經歷。

網上圖片

樓主是2018年的Retaker(重考生),因為不想入讀副學士、高級文憑而選擇Retake,但最後因為一科而失敗,只好入讀副學士,指「上年嘅創傷未完全痊癒,而家只可以將自己啲嘢做好曬佢,等待機會比我爭取」。貼文引來不少網民「正皮」,紛紛開心分享失敗的經驗「Retake失敗,但都入到社U(社會大學)」、「Tritake(三考DSE)屢戰屢敗」、「Retake失敗,讀HD再入返八大」,當中亦有成功的例子「由尾個幾間上返三大」、「成功入到大學,畢埋業,搵到份唔錯嘅工」。

雖然結果不盡相同,但大部分Retaker都認為重讀的一年是難忘的回憶,當中有辛酸與堅持「retake緊嗰陣唔敢見人,怕被人問讀緊咩」、「大時大節都留喺屋企唔敢見人」、「嗰一年真係好黑暗,好崩潰,但真係最正確嘅決定」。

網上圖片
網上圖片

亦有自由與快樂「超級正,retake嗰一年放咗成年假,成世人冇咁自由過」、「retake嗰陣識咗好多人,當中有幾個做咗好朋友,齊齊入U」、「但唔明點解講到retake斷六親咁,知我retake身邊好多人支持我」,更給予鼓勵「唔駛理佢哋,自己覺得啱嘅嘢就堅持落去,時間會證明到出嚟」。

也有今年的Retaker互相鼓勵「聽日努力呀,我都係今年retaker ,差數學就完啦,一定得㗎。」、「一齊加油啦希望你可以得償所願!!你一定得㗎」。

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations