巴士行李架肥喼瞓低主人懶理 航空業員狠批︰用下腦!

UP_PT @ UPower

講到尾,都係自私行為,不懂顧及他人需要。

帶住行李坐巴士,應該如何放在行李架?有任職航空業的女網民發文,批評不少內地人不懂將行李箱放上行李架。

資料圖片

樓主指因為工作需要,經常乘搭由粉嶺開往機場的A43號巴士。她指愈來愈多內地人在港鐵上水站搭巴士到機場,當中行李架的問題令她甚為生氣。

網上圖片

樓主指不少內地人喜歡「打平咁放喼,浪費曬啲位令後面啲人擺唔到!!基於安全理由,一但(旦)行李位full咗後面持有行李箱嘅人就上唔到車」。她說這種「自我式放喼方法經常令到好多人上唔到車。」

樓主指部分司機會先整理架上行李箱再上客,但指「人地份工同空姐地勤一樣,唔包幫你拎行李/ 整理行李㗎!」

資料圖片

她說近來巴士公司已在車廂新增貼紙,教導乘客擺放行李箱,「同樣作為華人,我真係覺得好羞家。擺行李都要人教,仲要教極都唔改。」

樓主再次提醒,較細型的行李箱和兒童行李箱應放在行李架頂層,並指「下層係放大型同重野(嘢),use your brain!! 見過好多大型重喼因為俾細喼霸曬位而放最上層,一陣跌落嚟整親人或撞爆車門嘅話真係多謝你。」至於外套和水果,就不應放上行李架,「整污槽(糟)或爛左(咗)又嘈嘈嘈」。

資料圖片

不少網民留言分享相似經歷,指在不同機場巴士路線都遇過相似情況,有人直言「唔係大陸人,係香港人都唔識放囉」、「香港人咪一樣係咁...西客無分區域」等。

Tagged:

Facebook Conversations