【遺失手機】失主發文警告拾獲者 網民:態度惡劣

UP_PT @ UPower

「拾機不還」雖然有錯,但失主態度也確實有改進之處。

遺失手機是一件非常麻煩的事,特別是手機裏的照片都無法再拍一次。因此,不少人在發現自己遺失手機後,都會立即致電自己的手機,試試會否遇到好心人拾到手機,以及相約交糾收。然而,近日有網民卻在遺失手機後,在網上發文,並直言「見到嘅好交返出嚟,我當無事發生,我已經用尋找 iPhone 鎖咗機,問過先達佬話唔會收機,你要自用都用唔到,俾(畀)返我好過啦!」

資料圖片/FB群組「巴打絲打Facebook Club」(網上圖片)

有網民上周五在Facebook群組「巴打絲打Facebook Club」發文,指自己在藍田匯景商場遺失iPhone 8 Plus 手機,在翻查閉路電視畫面後,發現手機被一名「西裝眼鏡佬」撿走。該網民在文中直言,「見到嘅好交返出嚟,我當無事發生,我已經用尋找 iPhone 鎖咗機,問過先達佬話唔會收機,你要自用都用唔到,俾(畀)返我好過啦!」,並指「成件事係條友有心唔俾(畀)返我,我一打過去個電話已經唔通,好肯定部機大把電,依家係有心唔俾(畀)返我,唔通我重(仲)要求你俾(畀)返我?」

設計圖片

不少網民其後紛紛留言,指「拾機不還」的做法雖有錯,但直言樓主「態度惡劣」,並指「睇嚟你九成九都搵唔番㗎啦, 可能已經俾人調左(掉咗)落海 lu 」、「自己唔小心重扮大爺 比(俾)我掉落海算」。

設計圖片

另外,亦有不少人斤笑言,「拎返深圳大把人收」、「樓主會唔會太天真,大把鎖機都會收」等。其後,樓主亦在文中反擊指,「你話我唔小心我認,但你執到唔比(畀)返我,有意拎走,都係你貪心嘅行為」,並指「係我唔岩(啱),係我衰自己跌機比(俾)你執到,比(畀)返我啦,我依家比(畀)$500你請你飲茶」。

設計圖片

Facebook Conversations