【診所奇觀】無禮父子打橫瞓、聲大夾惡 正義男:你唔教我幫你教

UP_PT @ UPower

唔怪得有人話「生仔應該要考牌」⋯⋯

現今港童的劣行無日無之,有人歸咎於怎樣的家長就會教出怎樣的孩子。近日facebook專頁「診所低能奇觀」就分享了一則港童在診所霸位的故事,指出在診所輪侯大多為病人,身體不適的病人都希望有座位可以坐坐休息,怎料有港爸有診所縱容兒子打橫瞓在座位玩電話,更無視旁人勸告。有正義男子不滿父子舉動,一招KO無家教父子,獲不少網民留言讚「做得好」。

網上圖片
網上圖片

診所護士「珍寶豬」在其facebook專頁「診所低能奇觀」發帖,指某日診所內病人甚多,其中一對父子登記完後,兒子拿著電話打橫躺在座位上。「珍寶豬」於是出言提醒該名「牛高馬大已經唔係幾歲嘅小朋友」,但該對父子無視勸告,連望也沒有望一眼。

網上圖片

其時,一名先生帶著太太及一名老婆婆到診所登記,期間先生帶著老婆婆找位置坐休息,發現有小朋友打橫躺在座位上,於是行前問:「請問可唔可以坐返喺度呀?俾返個位出嚟坐呀?」惟該名小朋友望望先生,繼續玩電話。先生再問坐在旁邊的港爸:「唔好意思,可唔可以叫你細路坐返起身呢?」,但港爸懶理,僅稱「佢唔舒服喎」。

「珍寶豬」見狀就將診所僅餘的兩張圓櫈拿出給婆婆坐,而先生的視線繼續望著小朋友。港男察覺到先生視線後,突然發火怒斥:「你望X夠未呀?有得坐你就坐啦!望!人又唔夠薑,得個望字。」該名先生聞言,飛快地行到去港爸面前,再極快轉身直接坐在小朋友腳上,小朋友隨即發出「呀」一聲。港爸見狀起身喝止「你做乜X嘢呀?」

先生其後冷靜回答:「坐呀嘛,我坐咗啦」,港爸遂喝令對方即刻起身,先生淡淡回稱:「位係要嚟坐嘅,要瞓就返屋企慢慢瞓,個細路咁大個仲周街瞓,養不教父之過呀!你唔教我幫你教呀!」先生其後見小朋友想起身,再次發問:「係咪唔瞓啦?係咪識坐啦?」。最終小朋友乖乖坐好,讓出座位予婆婆坐。

不少網民留言力撐先生做得好,「先生做得非常好」、「個老豆又唔夠薑」、「故事的重點非常悲哀,唔係個家長唔識教,而係佢根本唔覺得個仔有錯!」、「養不教父之過!嗰位先生好man!」

Tagged:

Facebook Conversations