Band 3學生發奮入大學 全因媽媽臨終一句話

Ching Koo @ UPower

小編相信您會有出人頭地嘅一日,到時一定要繼續做個好人!

每個人入大學的原因都不同。近日,社交網站「名校 Secrets」就出現一則貼文,是一個大四生分享自己當年考入大學的心路歷程,鼓勵各位考生加油,在奮鬥的過程中不要失去自己。

網上圖片
網上圖片

這名大四生表示自己是一個Band 3學校的學生,學校差到經常上報紙,有一次更上了A1頭條。加上自己從小不愛讀書,所以成績超差,第一次HKDSE的英文科成績只有「U」,即是最低的不予評級。

直至升中六那年,媽媽因為患癌而離世,臨終之前留下一句遺言「要出人頭地,做個好人」,他當時才思考自己的人生與前程,明白媽媽離開了,自己必須獨立,不能再不努力,所以想入大學,將來再找一份好工作生活。之後,他開始了半年自修生活,終於在DSE中考得「22222」的成績,入讀副學士學位,之後再成績入讀大學。

五年過去,這名Band3學生已經是大學的畢業生,他想向考生說「即使你想讀大學嘅理由係點都好,都唔好失去咗自己!我當初係拎住『出人頭地,做個好人』呢八隻字,一關一關咁過!今日我都想用呢八隻字同您講一句,加油喔!」。

文章打動了不少網民,紛紛讚好、留言「 高汁po」、「真係好Proud of you 但比較希望我個女喺我死之前識開竅」、「 respect 你,有強大嘅意志去讀落去」、「相信你一定有大好前途」。

網上圖片
網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations