【唔好懶醒扮嘢】打工仔扮OT推急務 群組內「發爛渣」慘遭上司一句KO

UP_PT @ UPower

三思而後行,切忌衝動啊~

早前多次提到的扮OT同事鑊鑊新鮮鑊鑊甘,在終於意識到新上司不領自己情之後,居然「發爛渣」推脫上司拜託的急務,最終迎來真加班。

設計圖片

之前爆料扮OT同事事件的網友繼續投稿到「奴工處」Facebook專頁,指扮OT同事有時間,於是上司在WhatsApp群組叫該名同事處理某些工作,約需花一小時。豈料同事竟發脾氣回覆上司:「小姐,我已經好多嘢做無時間。」

上司追問該同事手頭上有多少工作,結果同事假裝看不到。至1小時後,才在回覆一大段文字,列明過去幾個工作日內,每小時的工作。但網友就質疑扮OT同事自稱「好忙」的工作都「好流」,例如花一小時安排速遞上公司收件,處理只有幾字的文件又花一小時。

設計圖片

上司於是高招回覆:「過去一小時,你本來可以完成這工作,但你選擇用來回憶過去幾日的工作,怪不得你今天需要加班,真感謝你的付出。」上最後更留下一個「微笑」emoji。

有網民就譏諷「可能好快辭職唔撈,全港都恥笑佢」,有人認為上司相當包容「安排速遞都上黎收野都要做一個鐘?呢啲工作效率唔怪之得佢要OT啦,佢唔比人炒真係要謝恩」。

設計圖片

Tagged:

Facebook Conversations