食店經理霸氣K.O.打尖蠻客:唔識守規矩嘅人無資格喺度食飯!

UP_PT @ UPower

經理你好型啊~(心心眼)

有網民早前在facebook專頁「西客之道 Hispitality Secret」投稿,稱曾到一間酒樓打邊爐,由於經常「爆滿」,食客都要先取籌等叫號碼。但樓主打邊爐時,就見到鄰座「有班客人自行入座坐低」,然後若無其事地向侍應索取配料點餐紙。詎料侍應指客人入座時,會收到有一套點餐紙,並反問「你入座號碼飛係邊?」食客則辯稱,「我張飛一早比你哋收咗喇,你哋收咗又唔畀單我仲要多嘢問?」

設計圖片

侍應堅持不會收走籌號,但為免誤會亦向派籌同事了解。其後侍應返回表示,「先生門口無人帶過你入嚟喎,你張飛咩number?睇下有冇聽錯咗」。食客此時仍堅稱:「畀咩畀?入咗黎坐低就係架喇!你問咁多做乜?叫你經理嚟」。

經理向有關員工查問,確定該枱食客自行入坐後,也「再次好客氣咁請佢哋離坐」。惟食客拒絕離開,「我哋係唔走架喇,我要投訴你,投訴到你總公司,投訴到你哋全部無得撈」。

經理隨即大聲謂,「全部樓面嘅人同我聽住,無我吩咐,無人可以幫呢枱客落單, 斟茶都唔可以。唔識守規矩嘅人無資格喺度食飯」。

設計圖片

投稿人說,該枱食客聞言「呆咗一呆,然後呆坐喺度幾個字就走」。至於經理同樓面員工,投稿人早前再光顧時仍見到他們在工作。

帖文引來大批網民留言,大讚經理有霸氣、好型,「如果係現場我會即刻尖叫拍手掌?太正了吧個經理」、「個經理好型,可以當眾咁講,令唔守規矩嘅人知難而退」、「型到要幫襯」。另有網民認為,「飲食業多幾個呢啲經理!再加上管理層肯企硬唔腳軟!根本唔會有咁多西客」。

 

Facebook Conversations