巴士車長拒絕等候行得慢孕婦 人夫登車阻離事後仲擺上網公審?

UP_PT @ UPower

又唔係無車搭,唔使下下都趕嘅,粗身大細,安全第一!

不少人都試過追巴士,但有男乘客發帖表示,自己成功上車後,因懷孕妻子行得慢,「差幾步先到」,遂叫車長多等一會,但被拒絕。車長稱「等喺站等,唔係車等人」,男乘客不滿反罵對方,車長最終等到孕婦上車。不過,男乘客下車前仍拍下司機容貌,並在網上公審對方,斥「一點同情心都無」,結果被網民圍轟刪帖了事。

帖文已被刪除,但有網民截圖繼續討論事件。

該網民在facebook群組「North District 北區」發帖,稱與懷孕老婆日前晚上9時許,在廣華醫院巴士站乘搭九巴270A線。樓主見巴士到站,於是走快幾步,成功上車,「我老婆行得慢,差幾步先到」,但當時司機已經關門,並稱不能等候。樓主解釋老婆懷有身孕,就快趕到,希望車長多等一會,車長回覆「要等喺站等,唔係車等人,我罵佢先好勉強等多幾秒,等到我老婆上車」。

有網民不滿車長不願等懷孕妻子上車,於是拍照公審。資料圖片/ fb群組「North District 北區」

樓主在帖文斥,「未見過有咁差嘅九巴佬,一點同情心都無」,並表示落車時拍下司機容貌,但對方稱「有用咩?有用我就唔會唔理你啦」。

帖文掀起熱議,但大多數網民都批評樓主自私,樓主最終刪帖,但已被網民截圖繼續討論。有人斥:「成架車百九幾人等你兩個半,你兩個等下班唔得嘅」、「個個好似你咁要等埋,車上啲乘客唔洗去目的地喇」、「明知老婆大肚都自己衝上車先,你都幾X好嘢」。另有網民指「司機有權唔等」,並建議樓主與懷孕妻子同行的話,「就預鬆啲時間唔好搞到行程咁趕,一係就搭的士,一係就等下一班」。

Facebook Conversations