疑因Canteen食物質素差 浸大宿生Quit Hall爆粗鬧人

Ching Koo @ UPower

真係太過分!

大學裡面,Canteen質素一向參差,以致不少學生都有微言。但近日,社交平台專頁「HKBU Secrets」就出現一則貼文,分享一則報道中,從報道中的短片可見,片中疑似浸大宿生不滿食物質素,趁著Quit  Hall日到Canteen爆粗鬧人,期間更將餐具扔到地上。

網上圖片

當天早上,於浸會大學學生宿舍飯堂「浸大食坊」內,疑有多名浸大學生,大鬧飯堂,不斷爆粗叫囂,罵食物水準差:「炸雞脾你又唔X出,海南雞最好味,你又取消咗」、「好X難食,X你老X….幾十蚊畀啲屎我哋食!」,期間更有人將餐具扔到地上。

網上圖片

有女職員上前勸止,但是學生不但沒有聽取勸告,更指「靚女,我成個Hall最鍾意就係你,你幫我反映吓,啲嘢好X難食呀」、「你有冇食過呀」、「畀0的屎我食?幾十蚊」、「我痾督屎都好味過佢啦」。

據悉,這些學生是蔡元培堂宿舍的宿生,當天是Quit Hall日,也即是學期中最後一天住宿舍日,所以他們趁機發洩不滿。貼文引來眾多網民討論,不少網民就斥責片中人「你X個前線有X用咩?同管理層反映仲好啦」、「大學生喎....基本尊重都唔識,成個爛仔咁!」、「難食就可以隨便侮辱人,連基本尊重都唔識?」、「個姐姐無辜㗎,咁型上管理層投訴囉,恰啲前線員工⋯⋯」。

網上圖片
網上圖片
 

Facebook Conversations