巴打發貼講Band3中學的辛酸 留言:公屋Band3先係賤過地底泥

Ching Koo @ UPower

Band 3仔真好唔容易⋯⋯

雖然努力可以改變命運,但是不可否認,環境對一個年輕人尤其重要。近日,在熱門討論區上,就有網民以「d (啲)人話入左(咗)Band3中學無前途其實係真」為題,指出就讀Band 3的情況,引起不少網民討論。

網上圖片

發文的巴打出身於Band 3中學,他指那裡學生都只顧著玩樂,沒人打算讀書,老師亦教到心淡,更指一級裡面,有近八成的人都考不到HKDSE五科合格的成績,只有幾乎百分之一的學生才考取到大學最低入學要求33222,最後成功入大學的同學更是屈指可數。巴打又指不少Band 3學生進入社會後,都找不到好工作,甚至誤入歧途。

網上圖片

貼文短短一天就引來眾多網民給予「正皮」,不少都留言表示贊同「公屋Band3先係賤過地底泥」。也有網友分享關於與Band 3學生接觸的經驗「曾經有個band3學生同我講 ,我dse有兩分阿,好勁冇u晒」、「校友會班舊生幹事,兩個骨幹一個係差佬散仔,另一個係空姐,已經吹到傑出校友咁」。

網上圖片

也有網民指出Band 3學校教學模式不同「以前課程有分core 、non core,佢只教core。non core個啲一樣會考,根本無預你考得好」,指出Band 3教學上與其他學校不同。當中,亦有網民認為Band 3學生雖然沒有最好的學習環境,但中學時期能以玩樂為主,不必像Band 1學生般刻苦讀書,更為開心。

網上圖片

Facebook Conversations