【Netflix動畫】《衝吧烈子》第二季 繼續爆粗搖滾插老細

Leng Zai @ UPower

激烈地暴走吧!

佢呢就叫做烈子,做緊打工仔嗰時就係日頭,爆晒粗唱Death Metal嗰陣呢就係夜晚。有一樣嘢我比人地另嘅就係我唔會辭職,但係我同其他人一樣都係怕窮嘅。我希望每個人都識唱我呢隻Death Metal。我淨係識呢啲架咋!你份工如何,你的人工也必如何。

網上圖片

最近Netflix新上架唔少動畫,近期嘅《愛·死·機械人》大受好評,仲有輕鬆系列嘅《鬆弛熊與小薰》。由Sanrio最新原創出品動畫《衝吧烈子》,一推出嗰就己經好評不絕。而第二季就播出冇耐,烈子繼就用佢得意嘅小熊貓臉孔,盡情大唱金屬搖滾。

網上圖片

烈子係個25歲嘅OL,畢左業之後做左五年嘢都仲係低層員工,成日都畀上司同事恰。佢日頭返工就死忍爛忍,每晚收工嘅時候就包間K房,大唱Death Metal 一解怨恨!烈子每集都會唱盡打工仔心聲,完全唔會避忌。所以呢部動畫擄獲全球觀眾青睞,不論男女都一樣咁鍾意。

網上圖片

第二季《衝吧烈子》一樣每集十五分鐘,仲有廣東話配音,繼續搖滾插老細。上季講到,烈子終於可以同兩位女高層成為好朋友,大家收工晚晚齊齊唱K。而今季就有唔少新角色加入,首先烈子媽媽成日突然去佢屋企,事先又冇通知,仲要係咁管佢啲私事。最令烈子覺得又煩又勞氣嘅就係,阿媽成日帶男仔同佢相睇,成日叫佢早啲結婚,仲話過多幾年冇人要。

網上圖片

至於喺職場方面,公司嚟左個極品新同事,教佢做嘢仲要鬧人態度差,而且仲要烈子限時覆E-Mail,如果唔係就同老細篤灰。

網上圖片

烈子惟有絕望咁唱K發洩,但呢個時候烈子遇到心儀嘅男仔。佢揸車學嘅時候遇一個男仔,開頭以為佢係失業大軍,飽食終日,無所事事。但之後烈子都係忍唔到,對有傾慕之情。點知後先發現,原來心儀對象係IT界鉅子!幾番轉折之下,烈子終於揾返人生意義。

網上圖片
 

Facebook Conversations