【我仲算劇透?】影迷鬧爆《復4》重映版 變型俠醫「原汁原味」驚世現身

Leng Zai @ UPower

咁樣反而有興趣去睇多次!

雖然《復仇者聯盟4:終局之戰》全球票房就有27億6,500萬美元,但係都打破唔到《阿凡達》嘅票房紀錄。為左創造紀錄,Marvel Studios決定新增刪減場面再重上《復仇者聯盟4》。

網上圖片

《復仇者聯盟4》上星期喺美國重映,但美國觀眾一致鬧爆呢部重映版。究竟點解會咁呢?

網上圖片

喺重映當日,導演羅素兄弟就公佈左新加嘅畫面內容,喺重映版嘅《復仇者聯盟4》就會有《蜘蛛俠:決戰千里》嘅頭兩分鐘片段,同埋一段變型俠醫嘅刪減戲份。但係變型俠醫嗰段係未完成嘅片段。

網上圖片

呢幕戲係講述變型俠醫喺一楝着火嘅大樓入面救人,救完人之後就收到美國隊長電話,就話鐵甲奇俠拒絕左隊長本人嘅要求,黑寡婦同蟻俠就喺度處理時間旅行問題。之後三個人就約左喺餐廳見面。但變型俠醫救人嘅戲份就被剪走,不過大家喺戲院睇嘅片段似乎完全冇經過任何後期製作,變型俠醫個口完全冇郁過,唔講以為睇緊翻版《復仇者聯盟4》。唔少睇過重映版嘅觀眾就上網鬧爆。

網上圖片

雖然大家都怒插變型俠醫嘅新加戲份,但係致敬史丹李嘅鏡頭就大家都讚好。

網上圖片
 

Facebook Conversations