車長見「博懵」呵斥打尖客排返隊 厚顏客不忿:就係唔排呀點呀?

UP_PT @ UPower

面皮厚過車胎啊真係!

搭車排隊是基本的公民意識,但仍有不少無品乘客「厚顏」打尖。有巴士乘客在山頂等巴士期間,遇上兩名乘客打尖,事主和站長齊聲叫兩人排隊,兩人仍「厚顏」反駁「咩啊我就係唔排啊點啊」,最終站長叫司機熄匙並報警處理,引起討論。

事主在Fb專頁「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指當時在山頂準備乘X15巴士下山,因客滿等候下一班車,他當時正在排隊,期間兩名等候15號巴士的乘客欲上車,但得知要待下一班時,「博懵」排在事主的前兩名,其後被站長叫排回原本所屬位置,即事主後面。

兩客等巴士「博懵」打尖。

兩人隨即「發功」,與站長爭拗排隊位置,被兩人打尖私乘客亦出聲,指「阿生你排返後面啦我排第一㗎」,兩人即反駁「喂你咩態度啊」,被打尖的乘客隨即大喝命兩人排隊,三人發生口角。其後站長前來叫兩人排隊但被拒絕,指「咩啊我就係唔排啊點啊」,站長拒絕讓兩人上車,更命司機熄匙,最終報警處理。

不少網民認為兩人打尖發難十分厚面皮,「點解咁大個人啲行為都咁無聊咁無謂,連小學生都不如, 都唔知啲人個腦諗咩」、「 無恥無極限」、「咪又係上同一班車?差兩三個人係咪真係差咁遠」。

Tagged:

Facebook Conversations