躁媽港鐵大聲教仔打仔 乘客見到都被佢搞到心慌慌

UP_PT @ UPower

公眾場合打罵孩子,其實好易傷害佢哋自尊心……

家長緊張孩子的教育人之常情,但亦應盡量平心靜氣。近日有網民在港鐵車廂中,目擊一名港媽因兒仔不懂「對」和「隻」而發怒,更在車站內動手打兒子,引起網民熱議。

港媽在車廂內動怒打罵兒子。facebook專頁「生仔要考牌系列」(網上圖片)

網民在facebook專頁「生仔要考牌」投稿,指港媽在港鐵車廂中大聲指罵兒子:「對!我問你咩!點解係對!隻呀!隻呀!對咩呀!五個人有幾多!十!十咩呀!我問你隻!你點解答對!」更揚言「十!十吖嘛!我返去就打你十下!」

網民表示,期間小朋友間歇回答「五、十、隻、對」之類,顯得很驚恐,而港媽則繼續反覆質問「對定隻」以及「「十吖嘛,我返去就十下咁打!」。網民亦忍不住說「太太,唔好咁惡鬧個小朋友啦,佢真係好驚。」

設計圖片

當港媽離開車廂後,又在站內長櫈繼續重複「對」、「隻」的指罵,網民於是致電育有子女的朋友求救,豈料此時港媽大力打向兒子,並繼續破口大罵。當港媽出閘後,又回頭向客戶服務部投訴網民,「佢跟住我!佢跟我返屋企、佢跟我返屋企、佢跟我返屋企呀!我要報警,報警呀!」

設計圖片

網民亦向職員稱要報警,因港媽剛剛打小朋友,職員嘗試調停。網民最後又稱擔心小朋友受情緒困擾,呼籲「呢位媽媽,如果你自己有病,麻煩你去睇醫生,但係你小朋友無辜,唔好迫死佢,我希望個小朋友無事。」

網民也認同該名港媽反應不尋常,也勸喻家長盡量放鬆,過度壓迫只會令小朋友驚恐,無法思考,不愉快的成長經歷會影響家庭關係。

設計圖片

Facebook Conversations