十部秋季日劇推薦 (上):木村拓哉/阿部寛/米倉涼子新作

Leng Zai @ UPower

美中不足嘅係,《不能結婚的男人》續集見唔到夏川結衣。

繼夏季日劇之後,嚟緊又到秋季日劇嘅時間,今次日本一線巨星空群而出,包括:木村拓哉、阿部寬、米倉涼子、中谷美紀、藤岡靛、生田斗真、福士蒼汰、高畑充希。有成十套日劇,成個十月唔洗咁悶。

1. 《Grand Maison 東京》(10/20 首播)

網上圖片

天王木村拓哉嘅新劇《Grand Maison 東京》喺十月二十日就會首播,佢今次就飾演天才廚神,本來佢喺巴黎開左間拎到米芝蓮二星嘅餐廳,但因為一次意外搞到人生跌落谷低。直到佢遇到女主廚鈴木京香,之後重新做人,以三星名廚為目標而奮鬥。睇返之前嘅官方劇照,睇嚟男神仲係咁靚仔。

2.《Doctor-X 6》(10/17 首播)

網上圖片

近年日劇嘅收視保證《Doctor-X》系列又再同觀眾見面,劇集繼續以東京帝國大學醫院做背景,嚟到令和時代,醫院面對更大難關,陷入破產危機。一個令多間企業重生嘅投資人就計劃重建醫院,引入AI技術,又搞到有權力鬥爭。女主角米倉涼子已經係收視天后,今次仲有全新陣容,一定再成為收視冠軍。

3.《還不能結婚的男人》(10/8 首播)

網上圖片

相隔十三年,經典日劇《不能結婚的男人》推出續集《還不能結婚的男人》,阿部寛繼續做仍然單身嘅毒撚建築師,今次佢遇到三個女人,陷入四角關係嘅阿部寛唔知今次可唔可以成功結婚呢?不過,前作女主角夏川結衣今次畀人換走,睇怕會影響收視。

4.《四分鐘的金盞菊》(10/11 首播)

網上圖片

呢部劇改編自同名漫畫,福士蒼汰、菜菜緒、橫濱流星主流。故事講述救護員男主角可以睇到其他人會死,佢見到暗戀嘅家姐(step sister)將會喺一年之後死,所以男主角就要諗計救人,而4分鐘就係急救嘅黃金時間。

5.《G 弦上的你和我》(10/15 首播)

網上圖片

女星波瑠喺前年主演話題作《其實並不在乎你》,今次就飾演辭職之後仲要畀未婚夫悔婚嘅雙失中女,因為太得閒所以就去左報小提琴興趣班,喺班入面識到靚仔大學生同因為婆媳問題而煩惱嘅師奶,三人展開一段互相治癒嘅故事。

Tagged:

Facebook Conversations