球證劈一字馬避波喺咩玩法?

cheung chin to @ UPower

男人心一字馬,讓女人心膽驚受怕,有位外國足球球證用特別的技巧避波,旁人都嚇一跳,然後齊齊笑!

AP影片截圖

別以為球證很容易當,唔可以掂波,就代表要識得睇準時機避波,日子耐咗自自然然有返咁上下身手,但勢估唔到影片中嘅球證卧虎藏龍。

AP/Jukin影片截圖

美國Iowa Rush足球隊在FB上穿載短片,紀錄一場青年女子足球賽中,正當球員們激烈地在中場傳波時,個波突然飛向球證既腰部,呢個位置叫球證不知所措,因為他不論彎腰、抬腿、扭腰,打開腳甚至跳起,都避唔開個波。咁點算?

AP/Jukin影片截圖

球證老到嘅經驗話你知,劈一字馬!再烏低頭,皮球就剛剛好在頭頂飛過,然後彈返起身,面不改容,連觀眾都忍唔住要比掌聲。

劈完一字馬即訖就彈返起身!(AP/Jukin影片截圖)

有當日到場觀戰的網民在短片留言大讚這位球證,執法水準很高,而且判決很明確:「佢仲會同球員講笑,佢賽前仲等登向場邊嘅家長介紹自己,我覺得佢係世界上最『正』的球證!」

Facebook Conversations