【世界盃決賽】譚校長幫ViuTV做旁述 網民睇嚟唔太Like?

羅奔 @ UPower

譚校長講波,你地又點睇?

隨著世界盃決賽於周一(7月16日)凌晨完結,這個四年一度的盛事亦隨之結束,然而不論現實還是網絡,對所有與世界盃有關的事還是討論不斷。擁世界盃轉播權的ViuTV在決賽找來「譚校長」譚詠麟現場作旁述,然而網民看來不太受落,在決賽的Post派「嬲嬲」。

網上圖片

世界盃為VivTV的收視創下佳績,然而在決賽卻「棋差一著」,就因為找來了旁述嘉賓譚詠麟,令到網民赴ViuTV的社交媒體留言大鬧兼「派嬲」,有網民說:「又要講多次,下次唔好搵校長掌門人荷蘭叻唔該。」亦有網民指:「4年後希望viutv 都會播世界盃。btw,唔好再請譚校長出場啦。」紛紛留下負評。

網上圖片
網上圖片

有網民又將譚詠麟與英國媒體旁述作比較:「BBC睇波真係好正,半場分析入球用科技嚟逐個位啲人走位防守企位都做講解分析,又影法國同克羅地亞當地入波球迷情況,里奧費甸南、奇連士文、舒利亞,講解!主持連尼加做得好好。」

網上圖片
網上圖片

另外,更有網民誇張地將譚校長的旁述說話筆錄,形容是「廢話一覽」,當中包括「呢場波真係好精彩」、「球員打呢啲大賽真係要好冷靜」、「時間一分一秒咁樣過去」。不過於「連登」,亦有網民讚ViuTV「搞得好」:『今年搞得算係咁』、『連tvb啲大星都要走過去』、『真心多謝viutv,有好多免費場次』。」你地又覺得譚校長做旁述做得好唔好?

網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations