【訂雞翼甩底事件】科大學生為「冰川社三」出頭捱轟

校園跳豆 @ UPower

死不認錯有用嗎?

科大學生會「甩底」小食店贊助200隻雞翼事件有新發展。網上出現疑為科大學生會抱不平的言論,指「講咗話唔要仲想點?」、「Block佢(小店)好正常」等等,有關言論其後被轉載其他fb專頁,惹來網民猛烈評擊。

網上出現疑為科大學生會抱不平的言論,指「講咗話唔要仲想點?」網上圖片

網民‎Chloe在fb群組「巴打絲打 Facebook Club」貼圖,圖中一位名叫Timothy的網民疑為科大學生會「甩底」抱不平,留言指「都唔要人雞翼,Block佢好正常。Ocamp咁忙,個電話大把msg(信息),梗係要過濾。講咗話唔要仲想點?舖頭唔識賣咗佢嘅?如果舖頭最後丟咗啲雞翼,浪費嗰個係舖頭唔係個莊囉。」該網民又指,「莊年中r幾十間鋪頭sponsor,漁翁撒網,最後比預期多左,最後拒絕要sponsor又係正常不過,你贊助我就一定要?」又指全港的莊都是這樣,今次「冰川社三」「不幸」上報都是因為店舖老闆小器。


有疑似科大學生指,今次「冰川社三」「不幸」上報,都是因為店舖老闆小器。

Chloe把有關留言截圖再上載,並指「依家大學生啲思想真係好得人驚」,引起網民熱烈討論有網民怒斥「無家教」、「不知所謂」等,亦有網民指「其實唔要唔係一個問題,個問題係你嘅態度真係好差!」並指「你唔單止浪費左嘅事食物,仲要係負責人嘅一片心機」。

有網民懷疑Timothy是涉事學生會成員,不過「冰川社三」否認,指發文者是其他學生組織成員,而非「冰川社三」的幹事或成員,有關言論亦不代表他們的立場。

Facebook Conversations