中大周二復課引學生不滿 Secret呻「同學因冧樹而受傷誰負責」

羅奔 @ UPower

睇啲相其實都真係未處理好,點解唔考慮停課多一日執好條行人路先呢?

受颱風「山竹」吹襲後影響,教育局周一(9月17日)宣布周二(9月18日)所有學校繼續停課,然而大學則要等各校另行通知。中文大學是其中一所宣布復課的院校,不過據學生們在社交媒體專頁「CUHK Secrets」發布的照片,校園明顯未完全清理好,仍有倒塌樹木在行人路,學生們紛紛「出Post」表達不滿。

網上圖片
網上圖片
網上圖片

「其實而家交通等等都未恢復正常,而且好多災後工作都未處理好,真係唔明白點解要堅持聽日復課。 全部人衝晒出去不單令交通更加繁忙,亦令到修復災情嘅工作人員百上加斤。」其中一個帖文就認為所有人周二請假,幫忙善後集中處理災後工作,更能令城市高速回復秩序。

網上圖片
網上圖片

另外,又有同學列出三大復課考慮:「火車、塌樹及校巴。」認為這些都影響學生上學安全問題,下方亦有留言指行人路未開通,學生需要走出馬路步行至各棟教學樓,可見危險,亦有多張圖片顯示事實確有學生需走在馬路上與校巴爭路。

網上圖片
網上圖片
網上圖片

Facebook Conversations