一個人的大學生活 網民呻「太摺」無朋友點做好?

羅奔 @ UPower

頹、摺、毒,有陣時可能就係爭自己主動一步呢~

大學有各種類型的學生,有人喜歡一個人上、下課,享受獨處時間,也有人喜歡日夜去玩,與同學相處。不過有種獨處卻不是「自願」的,有網民在「名校Secrets」求助,因為「O camp」朋友不是與自己同班,所有事只能一個人做。

網上圖片

「中學已經無咩朋友,連上到大專都係咁。因為中學摺摺地嘅關係。所以升咗大專後,報左ocamp ,打算識幾個朋友一齊做group project(因為好驚有freerider)。但點知學校爛鬼system,唔比我swap 科,同唔到ocamp熟嘅人一組。之後變左自己一個人上lecture 同一個人食飯。」踏入新地方,不是每個人都能輕鬆識朋友。

《我的ID是江南美人》劇照
《我的ID是江南美人》劇照

該網民續指:「其實想認識下人,想認識同一班tutorial class 嘅,但見個個身邊都有大堆fd,自己好難融入落去。點做好?唉,唔太想亂組人同自己一個上Lecture 。」面對此景況,有其他網民提出建議,指其實要更主動識朋友:「其實大專fd係要r翻來。」

網上圖片

不過亦有不少人認為要享受自由,「我大專果時同你一樣,成年都係咁,都幾舒服,想做乜就做乜,唔洗理人點睇」、「冇所謂了。以前我都好在意,但依家有網友有阿媽傾計,whatsapp。朋友/友誼都只不過係虛幻的東西。自己一個行街自己一個沉思也好享受。習慣自己和自己做朋友,享受自己一個做喜歡的事的時間」。

網上圖片

Facebook Conversations