被爆與男子有「蜜」照加曖昧私訊!黃浩然:「對太太絕對信任」

@ UPower

帽事嘅…(網友話)

黃浩然與太太莫家嘉(嘉嘉)於2005年結婚,二人婚後育有七歲和五歲的囝囝,兩公婆人前人後都十分恩愛。不過日前據報,收到一封告密信,內容包括嘉嘉與一名男子的親密合照,該告密信亦附有疑是嘉嘉和該名男子曖昧私訊截圖,而告密者更爆出,指嘉嘉傷害別人家庭。

網上圖片
網上圖片

黃浩然早前出席活動,被記者當面求證,他起初也有點愕然,看到親密相更面色一沉,他隨後解話說:「呢啲好舊㗎喎﹗」確認相中女主角是其太太,他則力撐太太:「我對太太絕對信任啦!冇咩好回應,我同太太關係好,覺得無人可以做到任何事,傷害到我的家庭,因為我和家人好團結的。」

網上圖片
網上圖片

問他識不識相中的男主角?他說:「我唔識佢,唔識佢。」會不會跟太太開家庭會議,了解事件?他說:「咁我當然會話佢知有咁事發生啦!因為大家出嚟玩,大家朋友,好正常,我覺得無乜嘢啫﹗(有無不開心?)無嘢喎,不過我覺得有呢啲事發生好奇怪,對於我嚟講好平常,呢啲事喺我身上已經發生得遲嘞,我入了行廿幾年,先有人講呢啲,我覺得已經遲了,當笑料一宗。」

網上圖片

Facebook Conversations