返學遇上「死線戰士」組員 網友求助反被串

余民洛 @ UPower

大家有遇過麻煩組友嗎?

網上圖片

網友A在網上求助,講及「死線戰士」組員的問題。

[Guest]唔知大家有無成日deadline fight 嘅組員?我有一個學校認識但唔太熱(熟)嘅朋友,好多group project都會撞岩同佢同堂,咁佢成日Hi我,問我可唔可以一組。因為未試過同佢一組,所以我話ok呀。點解(知)佢兩科group project都同我deadline fight,一科喺交果日嘅下午1點鐘先比到我,仲要比我見到佢好夜仲online緊個drive。(我地學校5點pm截止交功課)。

網上圖片
網上圖片

另一科仲誇張,交功課前2日都搵唔到人,打比佢又唔聽。勁伏,依家佢果part 嘅word 一粒字都無打過。唉,應該點?勁驚下次又同佢同一班,到時又問我可唔可以一組真係大獲(鑊)。

網上圖片

網友A問完之後,網友們議論紛紛。有人話無Free rider已經好好,又有人話理得佢幾時做,無遲交咪得囉。又有人玩嘢回應說:「很想知道答案吧!~去Inbox看看喔!小編已經私信你囉。」雖然網友意見多多,但卻沒有人叫他拿出勇氣say no擺脫麻煩事,似乎大家都只是食花生居多。

網上圖片

Tagged:

Facebook Conversations