SG著睡衣拍MV Cheronna被爆「鍾意唔著」

@ UPower

終於有機會睇Super Girls著睡衣!

女子組合Super Girls日前換上睡衣為新歌《睡衣派對》拍攝MV,各成員都以睡衣上陣,更找來公司師妹余潔滢等開party。隊長Aka表示今次拍攝寓工作於娛樂︰「我哋覺得好好玩,不但拍出來效果好靚,而且枕頭大戰,大家唔需要擺好靚嘅甫士,只係真實地去玩,回應番呢首歌、可以做番自己。」

ig圖
ig圖

至於Yanny,她坦言這次拍攝比較舒服,問她們在家中是否也愛穿睡衣?Heidi及Jessica均喜愛不同的配搭,而Yanny更大爆Cheronna愛穿「國王的睡衣」,Cheronna即指冇束縛最舒服。

ig圖
ig圖

此外,今次請來粉絲一起拍攝,5位成員直言平時與粉絲關係好Close,一班粉絲過往亦曾在她們的MV中出鏡,Heidi表示︰「已經係第三次,佢哋好支持我哋,每次拍攝都好乖好合作。」Yanny則謂︰「係一種同粉絲嘅交流、好開心、好感謝佢哋。」

Facebook Conversations